TESLİMAT
 
https://www.pello.com.tr/’ da vermiş olduğunuz siparişleriniz kayıtlı teslimat adresinize sipariş onayından sonra 2-3 iş günü içerisinde size gönderilmek üzere seçtiğiniz kargo firmasına teslim edilecektir.
Herhangi bir karışıklık olmaması için teslimat adresinizi kontrol etmeyi unutmayınız.

 
İADE  
 
Kullanılmamış ve ambalajı zarar görmemiş olması şartıyla siparişinizdeki ürünleri size ulaştığı günü takip eden 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
İade işlemini gerçekleştirebilmek için, kutunun içerisindeki fatura ile beraber, PELLO: 
Mimar Hayrettin Mah. Yahya Paşa sk. Kaşıkçı Han No:9/A

Beyazıt / Gedikpaşa / İstanbul TÜRKİYE MNG Kargo ile gönderebilirsiniz. 

MNG Kargoyu 444 06 06 numaralı hattan arayarak, kargonuzu adresinizden aldırabilirsiniz. 

 

MNG Kargo haricinde gönderilen gönderileriniz kabul edilmeyecektir.

 

Faturanın Arkasına İade sebebinizi yazıp kutunun içine bırakmanız Önemle rica olunur 

MNG  Kargo firması dışında farklı kargo firmaları ile alıcı ödemeli gönderilen veya kargo poşetine konulmadan ürün kutusu bantlanarak gönderilen iade teslim alınmamaktadır.

Satın almış olduğunuz üründe; ürünün tekrar satılabilme özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla iade edebilirsiniz.
 
Satın almış olduğunuz üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve benzer durumların tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmayacak ve bedeli iade edilmeyecektir.
 
İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol edildikten sonra, kabul edilen iade taleplerine  geri ödemeler Pello'nun kargoyu teslim alma tarihinden itibaren en geç 10 iş günü içerisinde bankaya iletilmektedir.

Geri ödemeniz bankanız tarafından kredi kartınıza ya da İBAN numaranıza yapılır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir.
 

Ürünü satın alırken ödediğiniz hizmet bedelleri (Kargo bedeli, Banka komisyonu, Kapıda ödeme bedeli vs.)  iade edilmeyecektir. Sadece ürünün fiyatı hesabınıza iade edilecektir.


Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo firması yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

  

Dikkat edilmesi gerekenler;

 

 

-Çanta, aksesuar ürünlerinde iade kabul edilmemektedir

-Paketin içinden Faturası çıkmaması durumunda paketin size telim edildiği aynı gün müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmelidir

 

Kapıda ödeme ile aldığınız ürünlerde mutlaka İBAN numaranızı Banka ismi ve Hesaba ait isim soyisim yazmayı unutmayınız